Trwa misja MSPO 2023






Ubiegłoroczna, jubileuszowa edycja Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego zgromadziła 613 wystawców z 33 krajów świata. Targi odwiedziło 60 delegacji z 39 państw, w tym osiem  szczebla ministerialnego. Na MSPO 2022 pojawiło się 25 tysięcy gości z całego świata. Tegoroczna wystawa zgodnie z ostrożnymi szacunkami ma szanse być jeszcze większa. Na potrzeby ekspozycji wybudowana zostanie dodatkowa hala tymczasowa.

fot.Targi Kielce

Trwają intensywne przygotowania do wydarzenia, maj to tradycyjnie czas na wojskowy rekonesans w Targach Kielce. W spotkaniu, trwającym zazwyczaj kilka dni biorą udział koordynujący Wystawę Sił Zbrojnych przedstawiciele Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Sztabu Generalnego WP, Dowództwa Operacyjnego SZ , reprezentanci Baz Logistycznych oraz przedstawiciele grupy zadaniowej MSPO. Rekonesans jest okazją do wielu niezbędnych ustaleń dotyczących rozmieszczenia stoisk, zakwaterowania żołnierzy czy transportu sprzętu. Omawiana jest także ekspozycja organizowanej w tym roku po raz 24. Wystawy Sił Zbrojnych, która zatytułowana będzie „Nowy sprzęt-nowe wyzwania-nowe możliwości.” 

MSPO to nie tylko kompleksowa prezentacja sprzętu wojskowego, ale także biznesowe spotkania i umowy zawierane pomiędzy producentami sektora obronnego z różnych kontynentów. Trzecia wystawa Europy, po targach w Paryżu i Londynie, odbędzie się od 5 do 8 września 2023 r. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej. Partnerem strategicznym Salonu jest Polska Grupa Zbrojeniowa. PGZ będzie także największym polskim wystawcą. Grupa wraz z firmami wchodzącymi w skład holdinguzajmą całą halę C oraz sporą część terenów zewnętrznych. 

fot.Targi Kielce

Od 2004 r. ważnym elementem MSPO są Wystawy Narodowe. Podczas tegorocznego Salonu już po raz drugi w historii Krajem Wiodącym będzie Korea Południowa. Pojawienie się azjatyckiego partnera w tej roli to naturalny krok, Polska zdecydowała się na zakup olbrzymiej ilości sprzętu z tego kraju. Na południowokoreańskiej Wystawie Narodowej, która zajmie blisko 2 tys. mkw, pojawią się potentaci rynku, między innymi: Hanwha, Hyundai Rotem, KAI, HHI, LIG, Poongsan, KIA, LS Mtron, Huneed, SNT i inne.

Merytorycznym uzupełnieniem MSPO będą seminaria i konferencje, także takie o charakterze międzynarodowym.

Rejestracja i sprzedaż biletów na targi są już dostępne online na stronie www.mspo.pl. Bilety na MSPO mogą kupić jedynie osoby pełnoletnie. 

TacGear

Tajny przez poufny, profil naszej redakcji. Jesteśmy tak tajni, że nie możemy powiedzieć o tym że nasza redakcja mieści się w Warszawie, na Dolnym Mokotowie, na terenie WFDiF...

Nie ma jeszcze komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.